Subject: 20154 km 1,305, : 5-4/2025/395 Kooskõlastuse taotlemine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 20 May 2025 08:44:41 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Ene Sulg <[email-masked]>
Sent: Monday, May 19, 2025 3:49 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Cc: Hans Jürgen Schumann <[email-masked]>
Subject: RE: 5-4/2025/395 Kooskõlastuse taotlemine

Tere!

Tänase jutu kokkuvõtteks:

Kehtna Vallavalitsuses taotles oma 21.02.2025 kirjaga nr 5-4/2025/395 
„Kooskõlastuse taotlemine“ Transpordiameti kooskõlastust Vahe riigimaa 
kinnisasjal (katastritunnus 29202:006:1748) asuva mitteametliku tee 
(aastakümnete tagune vana Viljandi maantee) seadustamiseks s.o isikliku 
kasutusõiguse seadmiseks Vahe kinnisasjale, sest nimetatud tee asub 
osaliselt riigimaantee 20154 Lelle-Vahastu tee kaitsevööndis.

Et nimetatud tee asub nii riigitee kaitsevööndis, kui ka Tallinn-Lelle-Pärnu 
raudtee kaitsevööndis, siis palus Maa-amet meilt kasutusõiguse seadmiseks 
Transpordiameti ja Edelaraudtee kooskõlastust.

Oma eespoolnimetatud kirjas ütleme, et ei kavanda nimetatud tee osas 
ehituslikke tegevusi ega investeeringuid. Seoses Rapla –Lelle 
raudteepeatuste vahelise raudtee s.h. ka  Lelle raudteepeatuse 
rekonstrueerimistöödega on Go Track OÜ kasutanud (kasutab ka kuni 
rekonstrueerimistööde lõpuni) eelpoolnimetatud mitteametlikku teed 
ehitusmaterjalide transpordiks raudteepeatuse ümberehitusele. Kuna tee on 
ebatasane, vajab see peale raudtee rekonstrueerimiseks vajalike tööde 
(vedude) lõppu tasandamist ja kohati ka parendamist.

Oma vastuskirjas nimetab Transpordiamet: „… teemulle taastatakse ja 
parendatakse vastavalt koostamisel olevale projektile.“

Vallavalitsusel pole plaanis olnud Vahe kinnisasjal asuva tee osas koostada 
projekti. Projekt koostati ainult Lelle raudteepeatuse rekonstrueerimise 
kohta (s.h. paralleelselt raudteega rajatava jalg- ja jalgrattatee), 
projektlahendusel ei ole puutumust riigimaanteega 20154 Lelle-Vahastu tee.

Taotluse lisana esitatud isikliku kasutusõiguse seadmise plaani leppemärkide 
selgitus on osaliselt eksitav, kuna tegelikult projekteerimist ei toimu 
Vahe riigimaa kinnisasjal asuva mitteametliku teelõigu osas (aastakümnete 
tagune vana Viljandi maantee).

Vallavalitsus soovib nimetatud tee kasutuse seadustada s.t. seada isikliku 
kasutusõiguse ja kanda kergteena teeregistrisse.

Nimetatud Vahe kinnisasjal asuv tee ühendab raudtee rekonstrueerimise käigus 
raudtee äärde projekteeritud ja ehitatavat jalg- ja jalgrattateed   20154 
Lelle-Vahastu teega.

Vahe kinnisasjal asuvat teed on aleviku ja Lalli küla inimesed kasutanud ja 
jäävad kasutama ka tulevikus lühima pääsuna kahe asustusüksuse vahel.

Lugupidamisega,

Ene Sulg
maakorraldusspetsialist

Kehtna Vallavalitsus
tel 5875 7032
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Merike Joonsaar [mailto:[email-masked]]
Sent: Thursday, March 6, 2025 11:20 AM
To: Ene Sulg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 5-4/2025/395 Kooskõlastuse taotlemine

Tere.

Tänan pöördumast.

Kuna kavandatav kergliiklustee paikneb osaliselt riigitee 20154 
Lelle-Vahastu kaitsevööndis, siis soovime omalt poolt esitada mõned 
ettepanekud ja nõuded, millega kergliiklustee projekti koostamisel 
arvestada.

Nõuete koostamiseks soovin teada, et ega kergliiklustee äärde valgustust ei 
rajata?  Sel juhul jätaksime nõuetest valgustuse osa välja.

Peatset tagasisidet ootama jäädes.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 21, 2025 12:24 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 5-4/2025/395 Kooskõlastuse taotlemine

Tere

Teile on saadetud Kehtna Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi kaudu 
dokument.

Käesoleva kirja ja selle manuste kättesaamise kohta palun saata 
elektroonilisel teel kinnitus e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav internetis: https://installer.id.ee/

Kui Te ei ole selle kirja õige adressaat, siis palun teavitage sellest kohe 
kirja saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega ning ärge avaldage 
kirjas sisalduvat teavet kolmandatele isikutele.

Lugupidamisega

Kehtna Vallavalitsus
Pargi 2
79001 Kehtna
5348 0602; [email-masked] <mailto:[email-masked]>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.